Tuesday, February 5, 2008

Laupäeval käisin viimast korda üksi surfamas, loodetavasti järgmine nädalavahetus juba kahekesi! Laupäeva õhtul saabusid sõbrad poolakad. Marta ja Monika ja Marta peika Andrean. Jõime ohjeldamatult veini ja käisime õhtu Bairro Altos tantsimas. Pühapäeva hommikul oli varajane äratus ja sõit Sintrasse. Karistuseks poolakatele selle eest, et kui ma Coimbras käisin oli meil muidugi ekstra jäle ilm aga õnneks sadas vihma alati ainult siis kui me olime katuse all.




Loss mäeotsas, mis on nagu muinasjutuloss. Arhitektil olid arvatavasti hallukad. Õhtu käisime sushi restoranis, maksad 10 euri ja sushi muutkui pöörleb, söö palju jaksad!
Oli tore poolakatega aga ainuke asi, miks ma olen natsa pahane on see, et ma küpsetasin leiba ja nad sõid kõik ära. Ma tean kompliment aga ei ühtegi tükikest mulle!
Praegu kolib meile üks itaalia poiss sisse ja räägib korteriomanikuga itaalia keelt ja teate mis? Ma saan aru!!! Ma olen õppinud siin olles väga hästi aru saama keeltest mida ma ei oska. Poola keel ja itaalia keel on isegi aru saadavamad kui portugaali keel portugaallaste suust:)
Nii nüüd põrutame capoeirakatega karnevalile!!! Kallid ja lohutuseks teile: saast ilm on ja enamus karnevale on sel puhul ära jäetud!

No comments: