Wednesday, February 6, 2008

Uus elanik on end sisse seadnud, nimi on Fransesco ja rahvus itaallane aga selline mõistlik. Tegi meile täna õhtusöögi. Väidetavalt on jube hea kokk aga sellist pastat tomatikastme ja hakklihaga suudan mina kah kokku keevitada, nii et jään järgmist käiku ootama. Õhtu nael oli muidugi see, kui ta küsis minu käest: Liisa, kus teil see koristusgraafik on? Mina: Mh, mis? Meil pole koristusgraafikut, me elame siin Kaiaga kahekesi ja koristame siis kui tuju tuleb (ehk siis never-ever või parimal juhul korra kahe kuu tagant). Tema: Ei aga tead mina koristan eluruume iga nädal ja vannituba kaks korda. Olen märganud, et kui seda ei tee siis tuleb järgmine kord rohkem koristada. :D
Ei, muidu on tore poiss. Kaisa tähelepaneku kohaselt ei veetnud hommikul isegi mitte üle 10 minuti vannitoas. Ja föön on tal kah!

No comments: